Thoughts, feelings & co.

Dramatism, uneori patetism, mult sentimentalism... si un pic de paranoia si haos. Toate aceastea in scurte eseuri sau transcrieri din jurnale. Intr-un cuvant: EU

marți, iulie 04, 2006

For my present crush...

Totul a inceput dintr-un capriciu... Apoi te-am cunoscut mai bine... Ma faceai sa rad, vorbeam cu tine despre tot ce imitrecea prin minte... Puteam fi eu cu tine, nu trebuia sa ma ascund dupa masca aparentelor... Ti-am intalnit privirea calda si de atunci am realizat ca eu chiar te vreau... Pana atunci doar aparuse ca prin vis ideea de a fi cu tine...
Dar a trecut acea zi, fara sa se petreaca ceva special... Tu habar n-aveai ca te plac pana cand ai aflat aceasta de la un amic comun... Nici in clipa de fata nu iti cunosc reactia atunci cand ai fost pus in fata a ceea ce trebuia sa ramana secret... Stiu ca inainte ma vedeai ca pe o simpla amica... In ziua cand am realizat asta a inceput sa imi fie teama... Tu nu ma vrei... Imi tot dadeau lacrimile...
La telefon ti-am zis de mai multe ori ca sunt bine, dar ma tot presai, asa ca am dat vina pe un motiv de nimic... M-ai lasat in pace...
A doua zi, mi-ai dat alt semn k ma vezi doar ca pe o amica si nu ma mai puteam opri din plans... Imi curgeau lacrimile, fara voia mea si ascultam iar si iar aceeasi melodie... Ma ardeau ochii si eram furioasa pe mine ca am ajuns sa te plac...
Apoi a venit clipa in care te-am vazut cu adevarat... Si te-am vrut doar pentru mine... Dar desi tu m-ai surprins pe mine uitandu-ma lung la tine, eu nu te-am vazut pe tine privindu-ma astfel...
Ceva mai tarziu ai aflat cu uimire ca te plac... In clipele acelea, eu, in nebunia mea, credeam ca eu chiar te-as iubi... Nu-ti face griji, mi-am dat seama ca era o iluzie...
Ai plecat si m-ai lasat singura, doar cu nesiguranta mea... Au fost momente in care te doream atat de mult incat ma durea, dar au fost si clipe in care ma gandeam ca am innebunit de-a binelea de imi doresc sa fiu cu tine... Iar aceste trairi contradictorii puteam sa le simt in zile diferite, in ore siferite sau chiar in clipe diferite... Diferite, dar totdeauna apropiate, consecutive...
Nu stiu ce vreau... Acum ma simt amortita, dar nu cu mult timp in urma mi-era teama...Teama ca tu nu ma vreai asa cum te vreau si eu... Sau si mai teama ca m-ai vrea... Si tot nu-ti stiu reactia si tot nu-mi cunosc urmatorul pas...
Am ajuns sa detest fluturasii aceia din stomac, pentru ca le-ai prafacut aripile in plumb... Ma secatuieste fiecare bataie a lor...
Am vrut sa te sun, sa-ti vorbesc, dar ai inchis... Eu nu sunt in stare sa inchid telefonul nimanui, indiferent de ce mi-ar zice... Iar tu ai inchis inainte sa zic ceva... Dar hai sa zicem ca erai ocupat... Ciudat insa ca ai inchis imediat ce a inceput sa sune... Dar poate asteptai alt telefon...
Urasc ceea ce am devenit in clipa de fata.... Detest ca inca iti iau apararea desi o voce din mintea mea te-a declarat vinovat....
Acum cateva minute nu mai voiam sa stiu de tine... Acum, scriind acestea aproape ca-mi dau lacrimile si iar nu stiu daca eu chiar tin la tine sau poate doar la o iluzie...
De fapt, poate chiar esti un miraj... Poate tu nu ai dat vreun semn, dar eu, in copilaria mea, am plasmuit zeci de iluzii si am ajuns sa cred in ele... Sa cred ca si tu visezi la fel ca mine... Dar nu... Acuma nu mai cred... Eu am visat de una singura aceste vise...
Mi-e teama de clipa cand vom vorbi iar, caci vei fi aflat mai multe despre ceea ce simt in momentul pana in momentul respectiv... Sau pote tu deja te-ai intors si le-ai aflat si de-asta ai inchis...?
Nu stiu, nu mai stiu nimic... Si iar mi-e teama...

Tocmai m-ai sunat... am tinut mobilul in mana dar nu ti-am raspuns... Ce-as fi putut sa-ti spun? Ce-ai fi putut sa-mi spui? Nu stiu... dar nu am chef de tine acum... Poate te sun mai tarziu, dar nu sunt sigura...
Pana la urma te-am sunat si am vorbit ca de obicei... Am fost calma.... Luni cica pleci iar... Sper sa ploua si sa mai stai... 1 zi nu e destul ca sa o petrec cu tine... Acuma iar te vreau si zambesc, gandindu-ma la nestatornicia mea...

A mai trecut ceva timp... E marti si ma simt... Habar n-am cum sa descriu sentimentul... Oricum, sunt fericita ca mi-ai zis ca si tu ma placi, desi conversatia de ieri a fost cam ciudata (cel putin pentru mine)...


Sper sa te intorci repede... Imi lipsesti...