Thoughts, feelings & co.

Dramatism, uneori patetism, mult sentimentalism... si un pic de paranoia si haos. Toate aceastea in scurte eseuri sau transcrieri din jurnale. Intr-un cuvant: EU

marți, iulie 18, 2006

Transcriere dintr-un text scris in Octombrie 2005

Voi face din cand in cand transcrieri, pt k trecutul face parte din toti, si, implicit, si din mine. Pt a cunoaste p cineva, trebuie sa afli si lucruri din trecut... Intr-adevar, oamenii se schimba, dar tot in trecut se gasesc si factorii ce i-au facut sa se schimbe => the past matters

23 Octombrie:
Ink ma mai gandesc la el (Jim)... De sunat, n-a sunat si logica imi spunea ca nu o va face, dar totusi speram sa o faca...

De Serban nu imi mai pasa... Nu vreau sa ma mai uit in ochii lui... Vreau sa-l evit, sa nu cumva sa-mi mai vina vreo idee...

24 Octombrie:
De ce s-a purtat atat de sweet desi stia ca nu o sa ajungem prea departe? De ce a asteptat 45 min in frig? De ce a mers in Pefkari? ... Si de ce mi-a inchis?

25 Octombrie:
Am uitat sa zic ca alaltaieri m-am intalnit cu Madam Catzel (*e o porecla data unei vecine) si mi-a zis sa ii spun de-acuma Lizuca (?!?!) . Mi-a zis ca i-a dat o iconitza lu' Radu, dar ca i-a facut nu stiu ce probleme baiatu'! M-am facut ca ploua si am incercat sa o trag de limba, da' degeaba, ca a inceput sa vorbeasca despre cainele ei (nu, pe caine nu-l cheama Patrocle!)
Vreau acasa, vreau sa fac nani...

26 Octombrie:
Ieri am fost la vaccin, cu tata. apoi m-am dus la el la birou si am stat pe net. Am plecat cu Tud si cu Catalin, 2 colegi ai lu' tata. Pe drum, dintr-o vorba in alta, se ajunge la Grecia, iar Tud zice ca eu tre' sa fiu indragostita de Grecia etc... TATA! De ce le-ai zis si lor?!
Anyway, am venit home si m-am uitat la "Deuce Bigalow: European Gigolo"... M-a sunat Diana si a trebuit sa ii explic pas cu pas cum sa-si schimbe cursorul... M-am dus la karate apoi. M-am intalnit pe drum cu Iustin ( e ciudat ca ma intalnesc asa cu colegii cand merg la karate) Mi-a ais sa-i omor pe aia de la antrenament :)
Anyway, cand am ajuns in sala de asteptare, am inceput sa citesc la romana. Cosmin: Iar inveti?
Toata ora a fost mishto. A venit un tip nou, Mircea (am aflat later ca e fratele lui Cosmin). A facut caterinca toata ora si sort of flirted... E intr-a 12a... Am mai facut caterinca si cu Madalina, Ana-Maria & Cosmin... Andrei imi tot schimba partenerii de lupta din cauza asta :P Si la gedan barai mi-a "corectat" pozitia mainii (adik pur si simplu a pus mana peste pumnul meude vreo 4 ori, fara sa-mi modifice pozitia)
La sfarsit, i-am zis lui Andrei ca il urasc, ca m-a pus sa fac flotari desi ma doare degetu' de la picior si am facut si vaccin (i-am zis si la antr ca mi-am facut si a zis "Au..." :P ) N-a inteles ce urasc. Pe tine! Si mi-a raspuns Foarte bine Apoi a intrebat ce vaccin mi-am facut... Anti-gripal. In 2-3 zile cik ma imbolnavesc. Super! Tot tre' sa dau test la chimie...

27 Octombrie:
Azi n-am facut cine stie ce... Am dormit pe mine la scoala, apoi am dormit 3 ore dupa-amiaza...
Vreau sa ma inscriu la un concurs de desen...
Must visit http://www.JibJab.com