Thoughts, feelings & co.

Dramatism, uneori patetism, mult sentimentalism... si un pic de paranoia si haos. Toate aceastea in scurte eseuri sau transcrieri din jurnale. Intr-un cuvant: EU

vineri, ianuarie 12, 2007

I have no idea whatsoever

Imi lipsesti... Ultima saptamana am simtit-o aproape k p o pauza... Noi nu cred k mai duram mult in ritmul asta... Nu k as vrea sa incetam, ci doar k parem sa n indepartam... Iar mie, cel putin, nu mi-e la fel de bn k inainte... Ascult melodii mai triste, vad un film cu ceva dragoste prin el, ma coplesesc amintiri, mi se spulbera sperante si ma trezesc plangand... (Nu te gandi la cine stie ce, sunt doar cateva lacrimi acolo, ok? 8-|)

Of, si te vreau atat de mult! Mi-e dor sa te sarut (superficial, buzele abia atingandu-se, sau apasat, cu patima... sau oricum! numai sarut sa fie...), sa te imbratisez, sa iti vbesc normal... Mi-e dor de tine si de noi, de eu cea care sunt cand sunt cu tine... Vreau sa simt k ma frangi intr-o imbratisare stransa sau doar sa ma tii la pieptul tau, sa te simt aproape...

Daca vom ajunge in acea noapte de februarie (kre cred k va fi de martie pana la urma... dak va fi...), mi-e teama k o sa iti zic nu... Si nu pentru ca nu te-as dori, pt k te doresc si stii bn asta... Dar... nu vreau doar o noapte... iar mai mult de asta nu pot sa sper pentru ca nu vreau sa ma gandesc mai departe... pentru k poate nu exista un "mai departe"...

Cred ca tot ce vreau e sa fim noi din nou... Park tu ai zis k suntem din ce in ce mai putin un "noi" si din ce in ce mai mult un "tu" si un "eu"... Iar dak nu ai zis-o inseamna k am visat, desi sunt sigura ca tu ai zis asta...

Ar fi fost mai simplu fara dragoste, asa cum zicea si melodia ta... Dar nu ma plang ca te iubesc... E printre ultimele lucruri de care m-as plange, iubitu... Ma plang doar de distanta, la fel ca si tine...

Ai intrat p mess... Oricum nu stiam exact ce sa scriu in incheiere... Si nush dak are vreo importanta, dar desi ink nu vb, deja zambesc... Te iubesc... nu stiu dak mai mult sau mai putin k inainte... dar te iubesc in continuare...

1 Comments:

  • At 3:17 p.m., Anonymous Anonim said…

    roz roz roz roz roz roz roz roz roz roz..................PREA ROOOOOOOOOZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     

Trimiteți un comentariu

<< Home